Barion Pixel
Sütiket (cookie) használunk, hogy megkönnyítsük webáruházunk használatát az idelátogatóknak. Az „Elfogadás” gombra kattintva elfogadja a preferenciális, statisztikai és marketing sütik használatát számunkra és partnereink számára. A weboldal működőképességének fenntartása érdekében funkcionális sütiket is használunk. A sütikel kapcsolatos részletes információkért és beállításokért kérjük, kattints ide!

Eredeti ár 17 890 Ft
Ár 8 945 Ft
Készleten
Ár 7 795 Ft
Készleten
Ár 6 290 Ft
Készleten

Napi ajánlatunk

Ár 10 345 Ft
Készleten
Ár 8 595 Ft
Készleten
Ár 10 345 Ft
Készleten

 

 

 

WEBSHOP TELEFONSZÁM!

----------------------------

Mobil:+36708509343

Viber:+36708509343

----------------------------

 Webáruházunk minden nap 0-24 óráig üzemel!

 Ezen a számon csak nyitvatartási időben vagyunk elérhető!

 

Ingyenes kiszállítás: 2018.06.01.-től - 2018.06.31.-ig.

A TELJES ÁRU TERMÉKEKRE VONATKOZIK MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN.

 

 

 

 

 

 




www.mascawebshop.hu webáruház

Általános szerződési feltételek

(ÁSZF)

Hatályos: 2024. szeptember 16.


  1. Szolgáltató adatai, elérhetőség:

A www.mascawebshop.hu címen elérhető online áruházat Czuppon Ákos egyéni vállalkozó (továbbiakban: szolgáltató, eladó) üzemelteti.

A szolgáltató adatai:

Név: Czuppon Ákos egyéni vállalkozó

Székhely: Magyarország, 9400 Sopron, Ibolya út 7. 9. em. 38. ajtó

Nyilvántartási szám: 37399295 (Nyilvántartásba

Adószám: 66668833-2-28

Statisztikai számjel: 66668833479123108

Bankszámlaszám: 10101528-45440300-01004009 (MBH Bank Nyrt.)

Elérhetőség:

Webáruház: www.mascawebshop.hu

Telefonszám: +36707775687

E-mail: fashionclubwebshop@gmail.com

Telephely: 9027 Győr Puskás Tivadar utca 8. (kizárólag raktározás)

Tárhelyszolgáltató:

Tárhelyszolgáltató neve: BlazeArts Kft.

Tárhelyszolgáltató címe: 1096 Budapest, Thaly Kálmán utca 39.

Tárhelyszolgáltató email címe: webmail.forpsi.hu

  1. Értelmező rendelkezések:


  1. Szolgáltató/eladó/webáruház üzemeltetője: Czuppon Ákos egyéni vállalkozó (nyilvántartási szám: 3739929).

  2. Vásárló/ügyfél/megrendelő/vevő: az, aki a vonatkozó jogszabályokban foglalt fogyasztó fogalma alá tartozik vagy fogyasztónak nem minősülő vállalkozás, aki/amely a webáruházban megrendelést ad le, a szolgáltatóval adásvételi szerződést köt.

  3. Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 3. pont.).

  4. Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy (A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 4. pont.).

  5. Megrendelés: A vásárló online áruházon keresztül benyújtott szándéknyilatkozata, amely tartalmazza: a rendelés leadásakor a webáruház kínálatában szereplő termék fajtáját és mennyiségét, fizetési módot, szállítási opciókat, a szállítás helyét és a vásárló adatait. A vásárló megrendelése a webáruházon keresztül, a szolgáltató ajánlatát tartalmazó, az vétel tárgyát képező termékre/termékekre vonatkozó adásvételi szerződésre irányuló nyilatkozat.

  6. Webáruház: A szolgáltató által üzemeltetett online áruház, amely elérhető a www.mascawebshop.hu címen.

  7. Munkanap: munkanapok hétfőtől péntekig a Magyarországon érvényes törvényes munkaszüneti napok kivételével.


  1. Általános rendelkezések:


  1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.mascawebshop.hu weboldalon (a továbbiakban: webáruház, honlap) elérhető online áruház igénybevételének szabályait, a megrendelésre vonatkozó szabályokat, a szolgáltatás igénybevételének feltételeit, a megrendelésre vonatkozó szabályokat, a szerződés megkötésére vonatkozó szabályokat és a reklamáció/panasz eljárás szabályait. Az ÁSZF rögzíti a www.mascawebshop.hu webáruház általános szerződési feltételeit.

  2. A webáruház női ruházati termékek kiskereskedelmi forgalmazásával foglalkozik magánszemélyek részére. Amennyiben Ön jelen webáruházat használja, regisztrál, valamint a www.mascawebshop.hu weboldalon termékeket vásárol, úgy elfogadja jelen szerződési feltételeket. A vásárló minden vásárlás esetében jelen szerződési feltételeket proaktív módon fogadja el, az erre szolgáló jelölőnégyzet kipipálásával. Az ÁSZF ezen jelölőnégyzet melletti linkről is elérhető közvetlen úton, így a vásárlónak lehetősége van azt megismerni és saját eszközére PDF formátumban letölteni. Az ÁFSZ elfogadásának hiányában a weboldalon történő vásárlás nem lehetséges. A fentiek okán a szolgálató feltételezi, hogy jelen általános szerződési feltételeket a vásárló elolvasta, értelmezte és elfogadta.

  3. A szolgáltató kijelenti, hogy szolgáltatása nyújtásához szükséges jogszabályban előírt feltételeknek megfelel. Jelen szerződés a szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő személy között írásbeli szerződésnek minősül. A szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe vevő személyek jelen szerződést megismerték és azt kötelező erejűnek fogadják el.

  4. A Szolgáltatót a szolgáltatás nyújtása során, neki fel nem róható, vagy más szolgáltató közreműködésével teljesített szolgáltatás kapcsán bekövetkező üzemzavarokért felelősség nem terheli.

  5. A webáruházban található termékek és szolgálatások árai az ÁFA-t és az adókat tartalmazzák. A szállítási költség a kiválasztott szállítási módtól, a szállítmányozótól és a fizetési módtól függően változhat. A szállítási díjról a szolgáltató a vásárlót a megrendelés leadása előtt tájékoztatja.

  6. A webáruházban forgalmazott termékek új állapotúak.

  7. A szerződés nyelve a magyar.


  1. A Szolgáltatás tárgya:


  1. A szolgáltató, mint eladó a www.mascawebshop.hu webáruházban női ruházati termékeket értékesít a vásárlók részére, azzal, hogy a vállalkozás üzlettel, üzletérrel nem rendelkezik. A vállalkozás tevékenysége az online térben valósul meg az e-kereskedelem formájában. Az online vásárlás keretében a vásárló a webáruházban elérhető termékeket jogosult megvásárolni. Kizárólag olyan megrendelés kerül befogadásra, amely a megadott rendszeren keresztül elektronikus úton a www.mascawebshop.hu webáruházon keresztül érkezik.

  2. Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a webáruházban történő vásárlás esetén adásvételi szerződés jön létre a vásárló és eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és annak visszaigazolása, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók.


  1. Regisztráció:


  1. A webáruházban történő vásárlásnak nem feltétele a vásárló általi regisztráció, viszont a szolgáltató lehetőséget biztosít a vásárlók részére, hogy saját felhasználói felületet hozzanak létre.

  2. Amennyiben a vásárló a webáruházban regisztrálni, és felhasználói fiókot létrehozni kíván, úgy azt a „Termékek” oldalsó menüsávot megnyitva a „Regisztráció” gombra kattintva tudja megtenni. A vásárló ugyanezen felületen találja a felhasználói fiókjába történő „Bejelentkezés” gombot. A regisztrált felhasználók a „Bejelentkezés” gombra kattintva, e-mail címük és jelszó megadását követően tudnak bejelentkezni a felhasználói fiókba.

  3. Regisztráció menete a „Regisztráció” gomb megnyomásával kezdődik. A weboldal a gombra kattintva a „https://www.mascawebshop.hu/fashion-club-webshop/e-register” oldalra vezeti a felhasználót. A regisztrációhoz szükséges adatokat értelemszerűen kell kitölteni. A regisztráció során kötelező megadni a nevet (vezetéknév, keresztnév), a telefonszámot, az e-mail címet (felhasználónév), a szállítási cím adatokat (irányítószám, település, utca és házszám). A regisztráció során a nem magánszemély felhasználó megadhatja céges adatait, így a cégnevet, a cégjegyzékszámot, valamint az adószámot. A regisztrációs folyamat végén a rendszer automatikus e-mailt küld, amelyben a felhasználó tájékoztatást kap a felhasználónevéről és a generált jelszóról.

  4. A bejelentkezést követően a felhasználó részére elérhetővé válik a „Felhasználói felület”, amelyben rögzítésre kerülnek a regisztrációs adatok, valamint a vásárló megrendelései. A vásárló a regisztrációs adatait ezen felületen bármikor módosíthatja, új jelszót adhat meg.

  5. A felhasználói felület megrendelések menüpontjában a vásárló tájékoztatást kaphat leadott a megrendelés részleteiről, a megrendelésének dátumáról, a megrendelés számáról, a megrendelés bruttó és nettó értékéről.

  6. A szolgáltató jogosult a felhasználói fiókot eltávolítani amennyiben a vásárló a fiókot jelen ÁSZF szabályaival ellentétes módon használja, így különösen, de nem kizárólagosan:

    1. ha a vásárló a honlapot a jogszabályokkal, vagy a szolgáltató szabályzataival ellentétesen használja,

    2. ha a vásárló a honlapot akként, használja, hogy az sérti harmadik személyek jogait,

    3. ha a vásárló a webáruházat annak működését megzavaró módon használja (Pl. több alkalommal valótlan megrendelés leadása).

    4. ha az ügyfél valótlan adatokat ad meg a regisztráció vagy a megrendelés során.

  7. A vásárló a webáruház kínálatában böngészhet és megrendelést adhat le felhasználói fiók regisztrálása nélkül is. A vásárlónak ebben az esetben is szükséges megadni a szerződés teljesítéséhez szükséges adatait, így például a nevét, e-mail címét a szállítás címét, fizetési módot.


  1. Megrendelés:

Termékek közötti böngészés:

  1. A webáruházban forgalmazott termékeket a vásárló a „Termékek” link alatt éri el. A termékek a webshopban képpel és árral kerülnek feltüntetésre.

  2. A webáruházban történő böngészés során a vásárló a termékeket annak képére kattintva tudja kiválasztani. A képre kattintást követően a termék adatlapjára irányítja a vásárlót az oldal. Az adatlapon a termék megnevezése, az elérhető méretek, a termék ára (bruttó és nettó értékben is kifejezve), a termék cikkszáma, elérhetősége, valamint a termékinformációk érhetőek el.

  3. A megvásárolni kívánt termék kiválasztását követően a kiválasztott termék méretét, a vásárolni kívánt termék mennyiségét szükséges megadni. Ezt követően a vásárló a kiválasztott terméket a „Vásárlás” link alatt tudja a kosarába helyezni. Amennyiben a kiválasztott méret nem áll rendelkezésre, úgy az oldalon piros színnel kiemelve a „kifogyott” jelzést fogja látni a vásárló.

  4. A vásárló a termék és a méret kiválasztását követően a webáruházban tovább vásárolhat vagy a bal alsó sarokban megjelenő fehér alapon kék színű kosárra kattintva eléri a kosarát. A kosárra katintva a vásárló tájékozódhat a kosárba helyezett termékekről, azok vételáráról, mennyiségéről és összértékéről. A kosárból történő törléshez a „Törlés” gombot kell megnyomni. A vásárló a kosarat a nagy „X” jelzéssel tudja bezárni.

  5. Ha a vásárló a kosárba helyezett árukat meg kívánja vásárolni, úgy a „Tovább a kosárba” gombra kell kattintania.

Kosár:

  1. A „Kosár” felületen a vásárló a kosarába helyezett termékeket, annak vételárát tudja nyomon követni. Az egyes termékeket a vásárló a piros „X” jelzéssel tudja a kosarából törölni. A kosár frissítése a bruttó vételár mellett elhelyezett „egymást követő” nyilakra kattintva lehetséges.

  2. A vásárló a kosár felületen tájékoztatást kap a szállítási módokról, valamint a fizetési módokról és az ezekkel kapcsolatban felmerülő költségekről.

  3. A vásárló az alábbi szállítási módok közül választhat:

    1. GLS Futárszolgálat (Magyarország területén belül)

    2. GLS Csomagpont

    3. Magyar Posta (MPL)

    4. Magyar PostaPont

  4. A vásárló az alábbi fizetési módok közül választhat:

    1. Fizetés utánvéttel

    2. Banki átutalás (MBH Bank Nyrt-nél vezetett 10101528-45440300-01004009)

    3. Bankkártyás fizetés (Fizetés Barion-on kereszül. weboldal: https://www.barion.com/hu/)

Megrendelés leadása:

  1. A szállítási mód és fizetési mód kiválasztását követően a vásárló a „Megrendelés” gombra kattintva tudja a megrendelését folytatni. A gomb megnyomását követően a megrendelés elküldéséhez az alábbi adatok megadása szükséges:

    1. név (vezetéknév, keresztnév)

    2. e-mail cím

    3. telefonszám

    4. szállítási cím (irányítószám, település, utca és házszám)

    5. cég esetén: cégnév, cégjegyzékszám, adószám

    6. amennyiben a megadott adatok a számlázási adatoktól eltérnek, úgy lehetőség van egyéb adatok megadására

    7. megjegyzés (opcionális)

  2. A megrendelés leadásához minden esetben el kell fogadni jelen általános szerződési feltételeket, amelyet a jelölőnégyzetet kipipálva a vásárló elfogad. Az ÁSZF a jelölőnégyzet melletti linken elérhető.

  3. A webáruház minden esetben a „Megrendelés” gombra kattintást követően legfeljebb 48 órán belül automatikus e-mailt küld a vásárló részére. A visszaigazoló email nem minősül az ajánlat elfogadásának, csupán jelzi, hogy rendelési igényét a rendszer regisztrálta és továbbította munkatársunk felé. Az e-mail mellékleteként a vásárló részére megküldésre kerül jelen ÁSZF, az adatkezelési szabályzat és jelen ÁSZF 1. sz. mellékletét képező elállási nyilatkozat minta nyilatkozat.

  4. . Amennyiben 48 órán belül nem kap automatikus e-mailt, úgy kérem vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot fenti elérhetőségeink egyikén.

  5. Az automatikus e-mail üzenetben a vásárló összefoglaló tájékoztatást kap megrendelése részleteiről, a fizetés állapotáról, valamint a megrendelés (teljesítés) állapotáról.

  6. A szolgáltató ezt követően újabb e-mailt küld a vásárló részére az ajánlat elfogadásáról. A szolgáltató ezen visszaigazolása a megrendelés befogadását, a szerződés létrejöttét jelenti és azt, hogy a szolgáltató megkísérli a megrendelésben foglaltakat az ÁSZF és a termékre, szolgáltatásra vonatkozó egyéb feltételeknek megfelelően teljesíteni.

  7. A vásárló köteles teljesíteni a termék vételárát, mielőtt a megrendelt terméket átvenné. Amennyiben a terméket a vásárló utánvéttel vásárolja, úgy a vételár kiegyenlítése a termék átvételével egyidejűleg történik.

  8. Az áru webáruházon keresztül történő megrendelését követően a vásárló a megrendelés tárgyáról szóló termékekről számlát kap.

Amennyiben a megrendelés során a vásárló adatbeviteli hibát („félrekattintások”) kíván kijavítani, úgy azt ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján, valamint, ha regisztrált felhasználói fiókkal rendelkezik a felhasználói fiókjában (megrendelés előtt) megteheti. Ügyfélszolgálat elérhetősége: tel.: +36707775687, e-mail: fashionclubwebshop@gmail.com, posta: székhely: 9400 Sopron, Ibolya út 7. 9. em. 38. ajtó vagy telephely: 9027 Győr Puskás Tivadar utca 8.

A megrendelés elektronikus úton megkötött, írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadók. A szolgáltató a szerződést iktatja, az iktatott szerződés utóbb hozzáférhető. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.


  1. Kiszállítás:


  1. A szolgáltató nem garantálja a vásárlók számára valamennyi a szolgáltató által kínált szállítási mód igénybevételének lehetőségét.

  2. A szállítás kapcsán felkínált lehetőségekkel, az aktuális feltételekkel és árakkal kapcsolatos információk a www.mascawebshop.hu webáruházban mindig naprakészen elérhetők.

  3. A termékek kiszállítását a webáruház 2-3 munkanap alatt vállalja, amennyiben az adott termékből raktárkészlet áll rendelkezésre. A készlettől és a vásárló által kiválasztott szállítási módtól függően a kiszállítás ideje változhat. A szolgáltató törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási időt meghaladja az adott termék kiszállítási ideje.


  1. A termékek ára:


  1. A termékek mellett feltüntetett ár a termék ára, amely tartalmazza az ÁFA-t és az adókat. A feltüntetett árak egy termékre vonatkoznak, kivéve, ha azokat a szolgáltató párban (pl. kesztyű) értékesíti. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás költségét. A megrendelés során a rendelés összértéke tartalmazza a termék árát, valamint a kiszállítás költségét. A termékek ára és a kiszállítás költsége magyar forintban kerülnek feltüntetésre.

  2. A vásárló által fizetendő összértéket a „Rendelés” összesítője tartalmazza. Ez az érték lesz az, amit a vásárló megfizet a teljesítés során.

  3. A webáruházban feltüntetett árak aktuálisak és érvényesek, kivéve az alábbi azon esetköröket, amikor a webáruházban hibás árak szerepelnek:

    1. A termék vagy szolgáltatás ára a szokásos piaci árhoz képest jelentősen eltérnek (a termékre vonatkozó kedvezmény mértéke meghaladja a 60 %-ot), és az észszerűen eljáró vásárló számára ezen eltérés egyértelműen felismerhető (feltűnő értékaránytalanság esete);

    2. A termék vagy szolgáltatás áránál egy vagy több számjeggyel több, ill. kevesebb van.

  4. Hibásan feltüntetett ár esetén a szolgáltató írásban értesíti a hibáról a vásárlót és felajánlja a valós áron történő teljesítést. A vásárló választása szerint jogosult elfogadni a valós árat és a teljesítést kérni vagy elállni a szerződéstől.

  5. A webáruházban feltüntetett termékek ára változhat, viszont ezen árváltozás nem érinti a már leadott megrendelést, abban az esetben, ha a megrendelés során a vásárló a termék vételárát kiegyenlíti, vagy utólagosan átvételkor/banki átutalás útján határidőben megfizeti.

  6. A webáruházban “eredeti árként” megjelölt (általában áthúzással jelölt) ár az esetleges árcsökkentést megelőző 30 napos időszakban alkalmazott legalacsonyabb árat tűnteti fel. Az így számított eredeti árhoz képest folyamatos (megszakítás nélküli) árcsökkentéssel kínált akciós árat - amennyiben az ár nem változik – a szolgáltató az árcsökkentés kezdetét követő legfeljebb 90 napig kommunikálja kedvezményes árként a vásárlók felé.

  7. Árleszállítás, promóció esetén az adott kedvezmény részletes feltételeiről a vásárló a www.mascawebshop.hu oldalon tájékozódhat. A szolgáltató az egyedi promóciók során a kedvezményes ár feltételeit, a promóció szabályait közzé teszi a honlapon.


  1. Felelősség:


  1. A szolgáltató nem felelős a vásárló által véglegesített megrendelésben foglaltak helyességéért, valóságtartalmáért. Kérjük, hogy a szükséges adatokat figyelmesen töltse ki. Amennyiben a megrendelés leadását követően észlel elírást, úgy hívja ügyfélszolgálatunkat. A termék szállítónak történő átadását követően a névelírást vagy téves szállítási cím javítására nincs lehetőség.

  2. A valótlan tartalmú megrendelésből eredő, a szolgáltatót ért valamennyi kárért, veszteségért a vásárló teljes körű helytállási és megtérítési kötelezettséggel tartozik. E körbe tartozik a szolgáltatóval szemben érvényesített szerződéses és szerződésen kívül okozott kárt, valamint a nem vagyoni kárt, továbbá a szolgáltató által elszenvedett egyéb vagyoni és nem vagyoni kárt is.

  3. A weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek elhelyezésre, azok tájékoztató jellegűek, az információk pontosságáért és teljességéért a szolgáltató felelősséget nem vállal.

  4. Amennyiben a felhasználó a rendszer felületén kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a szolgáltató felé. Amennyiben a szolgáltató a jelzést alaposnak tartja, úgy a kifogásolható tartalmat haladéktalanul törli a rendszerből.


  1. Szerzői jogok:


  1. A szolgáltató fenntartja minden jogát a szolgáltatás minden elemére, különös tekintettel a domain névre és az ehhez tartozó aldomainekre. Tilos minden olyan tevékenység, amely a szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére, forráskódjának visszafejtésére irányul.

  2. A weboldalon található bármely szerzői műnek vagy szellemi alkotásnak minősülő mű jogosulatlan felhasználása tilos.

  3. Tilos a szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület megkerülésével a szolgáltató adatbázisának módosítása, felülírása, abban új adatok elhelyezése.

  4. A szolgáltató jogainak megsértése esetén a jogsértővel szemben követelheti

a) a jogsértés megtörténtének bírósági megállapítását;

b) a jogsértés abbahagyását és a jogsértő eltiltását a további jogsértéstől;

c) azt, hogy a jogsértő adjon megfelelő elégtételt, és ennek biztosítson saját költségén megfelelő nyilvánosságot;

d) a sérelmes helyzet megszüntetését, a jogsértést megelőző állapot helyreállítását és a jogsértéssel előállított dolog megsemmisítését vagy jogsértő mivoltától való megfosztását;

e) azt, hogy a jogsértő vagy jogutódja a jogsértéssel elért vagyoni előnyt engedje át javára a jogalap nélküli gazdagodás szabályai szerint.

  1. A szolgáltató a szerzői jogai, valamint szerzői jogán alapuló személyiségi jogai megsértése esetén a jogsértővel szemben, az előző pontban meghatározottakon túl, a polgári jogi felelősség szabályai szerint kártérítési igényt támaszthat, valamint sérelemdíjat követelhet.

  2. A felhasználó jelen szerzői jogra vonatkozó pontban történő szabályok és kötelezettségek megszegése esetén a szolgáltató teljes kárának megtérítésére köteles.


  1. Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság:

A szolgálató által forgalmazott termékeknek alkalmasnak kell lenniük azokra a célokra, amelyekre más, azonos fajtájú termékeket rendszerint használnak, rendelkezniük kell azzal a minőséggel, amely azonos fajtájú termékeknél szokásos, és amelyet a vásárló elvárhat, valamint rendelkezniük kell a szolgáltató által adott, a webáruházban hozzáférhetővé tett leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a szolgáltató, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

A vásárló hibás teljesítés esetén kifogást terjeszthet elő, kifogását a szolgáltató bármely elérhetőségén közölheti.

Jótállás:

  1. A kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének meghatározásáról szóló 10/2024. (VI. 28.) IM rendelet meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén a fogyasztó jótállási igényt érvényesíthet a szolgáltatóval szemben, feltéve, ha a vásárolt termék ezen rendelet szerint tartós fogyasztási cikknek minősül.

  2. A webáruház kínálatát képező ruházati termékekre, a fenti rendelet szerinti kötelező jótállás nem vonatozik, mivel azok a rendelet szerint nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek.

Kellékszavatosság:

  1. Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

  2. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint

  1. kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

  2. az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, – a (2a) bekezdés szerinti kivétellel – a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

  1. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

  2. A vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

  3. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

  4. A jogosult köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

  5. A vásárló a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

  6. A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a szolgáltató (webáruház) nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság:

  1. Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

  2. A fenti jogszabály szerint a vásárló termékszavatossági igényként a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

  3. Termékszavatossági jogait a vásárló a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja.

  4. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

  5. Termékszavatossági igényt a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

  6. Termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.

  7. A gyártó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

  1. A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

  2. A vásárló ugyanazon hiba miatt a vállalkozással szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti.


  1. Elállás:

Indokolás nélküli elállás, a kézbesítéstől számított 14 napon belül:

  1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (1) bek. szerint: Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

  2. A rendelet 20. § (2) bekezdés a) pont aa) alpontja alapján: A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát áru adásvételére irányuló szerződés esetén a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

  3. A fenti jogszabályhelyek alapján a vásárlót, amennyiben fogyasztónak minősül a termék átvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. A vásárlót a fenti Korm. rendelet szerinti indokolás nélküli elállási jog a webáruházban forgalmazott valamennyi termék tekintetében megilleti. Az elállási időszakra vonatkozó határidő az alábbiak szerint alakul:

    1. A vásárló elállási jogát a terméknek, több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, míg több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tétel vagy darab átvételének napjától számítandó.

    2. A vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

  1. A vásárló elállási jogát a fenti határidőben a csomag futárral vagy postai úton történő elküldésével, vagy a szolgáltatóhoz intézett egyértelmű, írásba foglalt (pl. e-mail, posta útján) nyilatkozata útján vagy az 1. sz. melléklet szerinti elállási minta nyilatkozat útján gyakorolhatja. A vásárló elállása esetén e jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló nyilatkozatát a rendelkezésére álló határidő lejárta előtt elküldi (pl. postán feladja). A vásárló minden megrendeléshez elállási minta nyilatkozatot kap. Amennyiben a vásárlásához elállási nyilatkozatot nem kapott, úgy azt jelen ÁSZF 1. sz. mellékletében letölthető módon megtalálja.

  2. A vásárló (fogyasztó) a szerződéstől való elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül visszaküldeni a szolgáltató 9027 Győr Puskás Tivadar utca 8. sz. alatti raktárába, amikor a szerződéstől való elállásról tájékoztatta a szolgáltatót. A szolgáltató utánvét szolgáltatással visszaküldött terméket nem köteles átvenni. A szolgáltató a visszaküldés költségét nem vállalja viselni, a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

  3. A vásárló elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A vállalkozás az árut üzlethelyiségben nem értékesíti, így üzletben történő személyes elállás nem lehetséges. A webáruház kizárólag e-kereskedelmet folytat, a 9027 Győr Puskás Tivadar utca 8. szám alatti ingatlan raktározás funkciót tölt be, üzlettérrel nem rendelkezik.

  4. A szolgáltató a szerződéstől való vásárlói elállás esetén a visszafizetést általánosan a vásárló által alkalmazott fizetési móddal teljesíti.

  5. A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a vásárló által megfizetett összeget, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolja, hogy azt visszaküldte (A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 23. § (4) bek.). A szolgáltató jogosult a vásárlótól a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését követelni. A fogyasztó csak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

  6. Elállás esetén nem csak a vételár, de a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek (így a kiszállítás költségei) is visszajárnak a fogyasztó számára. A kiszállítás teljes költsége azonban nem minden esetben jár vissza a fogyasztónak, mivel, ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többletköltséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni.

Ezen bekezdés szerinti vásárlót fogyasztónak is kell tekinteni. A fogyasztónak nem minősülő vásárlót a 14 napos indokolás nélküli elállási jog nem illeti meg.

Kézbesítést követő 14 napon túl:

  1. A vásárló a termék kézbesítését követő 14 napos elállási időszakot meghaladóan is jogosult a szerződéstől elállni a Ptk. hibás teljesítésre és kellekékszavatosságra vonatkozó szabályai szerint. Erre vonatkozó szabályok az ÁSZF XI. pontja alatt kerültek rögzítésre.


  1. Panaszkezelés:

Panaszkezelés a szolgáltatónál:

  1. A vásárló panasszal a szolgáltató fent rögzített (Szolgáltató adatai cím alatti) elérhetőségein élhet. A vásárló a panaszát megteheti telefonon, e-mail útján és postai úton. A vásárlói panaszt a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 20 munkanapon belül kivizsgálja és intézkedik a panasz orvoslása iránt.

  2. A panasznak tartalmaznia kell a vásárló nevét, elérhetőségét (posta vagy e-mail cím) a termék vásárlásának dátumát, a kifogásolt termék azonosítására alkalmas adatokat (pl. megrendelés szám, termékkód), a hiba részletes leírását a hiba észlelésének időpontját, valamint azt, hogy a vásárló milyen megoldást preferál a hiba orvoslása körében (pl. kijavítás, kicserélés)

Hatósághoz fordulás:

  1. A fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben a fővárosi és megyei kormányhivatal, illetőleg a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A hivatalok elérhetőségeiről a http://www.kormanyhivatal.hu/hu/ oldalon tájékozódhatnak.

Békéltető testület:

  1. A fogyasztónak minősülő vásárló jogosult a belföldi lakóhelye vagy tartózkodási helye, ennek hiányában a szolgáltató székhelye szerinti illetékes békéltető testülethez fordulni és kezdeményezheti a békéltető testület eljárását.

  2. Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/A

Telefon: +36 96 520 217

E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu


  1. Hírlevelek:


  1. A vásárló a webáruházban történő böngészés, a megrendelés vagy a honlapon történő egyéb tevékenység során választása szerint hozzájárulhat ahhoz, hogy számára a webáruház a kínálattal, pormóciókkal, egyéb vonatkozó hírekkel kapcsolatban e-mail címére e-mail üzenetet küldjön.

  2. A vásárló bármikor, indokolás és költség nélkül jogosult leiratkozni ezen hírlevelekről az e-mail üzenetben található „Leiratkozás” gomb használatával. Ezt követőn amennyiben a vásárló mégis újra értesülni akar a webáruház ajánlatairól ismét feliratkozhat a hírlevélre.


  1. Általános szerződési feltételek módosítása:


  1. Amennyiben jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelennek minősül, az nem eredményezi a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés érvénytelenségét és a szerződés egyéb rendelkezései továbbra is hatályban maradnak. A szerződés hatályban maradó rendelkezéseit úgy kell értelmezni, hogy az a szolgáltató és a felhasználó eredeti akaratát leginkább tükrözze.

  2. A szolgáltató fenntartja magának a jogot jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF változása esetén a változás előtt leadott valamennyi megrendelés és megkötött szerződés, a vásárló általi megrendelés vagy szerződés kötési időpontjában hatályos ÁSZF szerint kerül teljesítésre.

  3. A jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.


  1. Adatvédelmi irányelvek:


  1. A vásárló az adatvédelmi irányelveket a weboldalon található „Adatvédelmi szabályzat” hivatkozás fül alatt találják meg, amely a honlapon minden esetben a legalsó fekete hátterű sávban található. Az adatvédelmi tájékoztató tartalmaz minden információt a szerződés tárgyát képező, annak teljesítésére szolgáló, személyes adatok kezeléséről, az adatkezelés módjáról, jogalapjáról, terjedelméről, tárolási idejéről és céljáról.


  1. Kapcsolódó jogszabályok:


  1. a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete,

  2. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,

  3. az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,

  4. a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény,

  5. a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendelet,

  6. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet.


  1. Záró rendelkezések:


  1. A webáruház honlapján a www.mascawebshop.hu címen található információk és árak a webáruházban bemutatott termékekre vonatkoznak, és nem minősülnek ajánlatnak, csak ajánlattételi felhívásnak.

  2. Jelen ÁSZF ingyenesen elérhető a webáruház honlapján, azaz a www.mascawebshop.hu oldalon. Ezen a címen elérhető az ÁSZF, olvasható és saját eszközre letölthető.


  1. Jelen ÁSZF hatálya:


  1. Jelen általános szerződési feltételek 2024.09.16. napjától hatályosak.

Győr, 2024. szeptember 16.



www.mascawebshop.hu webáruház

(ÁSZF 1. sz. melléklet)


Elállási-/Felmondásinyilatkozat-minta

Indokolás nélküli, 14 napon belül történő elállás esetén (ÁSZF XII. pont)


(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén nyomtatott, nagy betűkkel töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Czuppon Ákos egyéni vállalkozó; Magyarország, 9027 Győr Puskás Tivadar utca 8.


Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:


Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:…………………………………………………….


Fogyasztó(k) neve: ……………………………………………………………………………


Fogyasztó(k) címe: ……………………………………………………………………………..


Bankszámlaszám: ……………………………………………………………………………….


A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):


Kelt:



………………………

Aláírás


Tájékoztató:

Kérjük, alkalmazzon a tartalomnak megfelelő és biztonságos csomagolást. A csomagba tegye bele jelen elállási nyilatkozat formanyomtatványt helyesen kitöltve, a számlát, amelyet e-mailben megkapott. Ezt követően sima postai csomagként (nem levélként) adja fel a fenti címünkre.

Kérjük, hogy az árcédulát ne távolítsa el a visszaküldendő termékről

Abban az esetben, ha levélként adja fel és a postán elveszik azért felelősséget nem vállalunk.

 

YjBmMjE4